RSS
RSS

AccueilAccueil  CalendrierCalendrier  FAQFAQ  RechercherRechercher  MembresMembres  GroupesGroupes  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

Partagez | 

Willow • There are darknesses in life and there are lights, and you are one of the lights, the light of all lights.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage

Points RPs : 114

MessageSujet: Re: Willow • There are darknesses in life and there are lights, and you are one of the lights, the light of all lights.  Mar 20 Déc - 13:57

Bienvenue parmi nous.
Ça fait franchement plaisir de voir une nouvelle O'Leary être prise, avec Winona Ryder.
Bon courage pour ta fiche !

burst out like a bubble
coming in unannounced, drag my nails on the tile. i just follow your scent, you can just follow my smile. all of your flaws are aligned with this mood of mine, cutting me to the bone, nothing left to leave behind ◊ RED.BALLOON
Revenir en haut Aller en bas

Points RPs : 0

MessageSujet: Re: Willow • There are darknesses in life and there are lights, and you are one of the lights, the light of all lights.  Mer 21 Déc - 19:12

Merci à vous pour votre accueil, ça fait trop plaisir j'essaie de finir ma fiche ce week-end *w*

Do you not think that there are things which you cannot understand, and yet which are; that some people see things that others cannot? But there are things old and new which must not be contemplate by men´s eyes, because they know -or think they know- some things which other men have told them. Ah, it is the fault of our science that it wants to explain all; and if it explain not, then it says there is nothing to explain.

Points RPs : 11

MessageSujet: Re: Willow • There are darknesses in life and there are lights, and you are one of the lights, the light of all lights.  Mer 21 Déc - 19:34

BIENVENUE SOEUR DE MOI

J'aime beaucoup ton avatar et j'ai hâte ce que tu va faire de cette nouvelle O'Leary ! Bon courage pour le reste de ta fiche

L'avenir ça nous inquiète mais ça devrait pas, parce que si ça se trouve, on en a même pas. On peut mourir dans dix jours, demain ou tout à l'heure, là, juste après. C'est le genre de trucs qui prévient pas.
Voir le profil de l'utilisateur http://youcompletemess-justayne.tumblr.com/

MessageSujet: Re: Willow • There are darknesses in life and there are lights, and you are one of the lights, the light of all lights.  Mer 21 Déc - 19:37

Oh une petite soeur sauvage apparaît

Merci à toi

Do you not think that there are things which you cannot understand, and yet which are; that some people see things that others cannot? But there are things old and new which must not be contemplate by men´s eyes, because they know -or think they know- some things which other men have told them. Ah, it is the fault of our science that it wants to explain all; and if it explain not, then it says there is nothing to explain.

Points RPs : 93

MessageSujet: Re: Willow • There are darknesses in life and there are lights, and you are one of the lights, the light of all lights.  Mer 28 Déc - 20:46

bienvenue

Find your way through the air. Did you run to light the heavens and turn them off again. Oh, when you feel down, lover I'll find you in a hurry. Oh, if it's on my heart you'll see that I can't take when we're apart. I'll be your solid ground, forever always. © by anaëlle.

MessageSujet: Re: Willow • There are darknesses in life and there are lights, and you are one of the lights, the light of all lights.  Mer 11 Jan - 15:23

Je suis toujours en vie *-*

Superbe MAJ ♥

J'ai un ordinateur pour les jours qui suivent donc je vais profiter pour enfin terminer cette fiche *w*

Merci pour votre patience ♥

Points RPs : 356

MessageSujet: Re: Willow • There are darknesses in life and there are lights, and you are one of the lights, the light of all lights.  Mer 11 Jan - 17:13

Haaan ! Ouiii ! *.*

Merci :D !

Rooh ! Jsuis contente de savoir que t'es toujours en vie ! J'allais te mp avec Marsh pour demander de tes nouvelles, tu tombe à pique XD !

Somebody once told me, the world is gonna roll me!

By Ms.Palmer
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Willow • There are darknesses in life and there are lights, and you are one of the lights, the light of all lights.  Aujourd'hui à 3:24

Willow • There are darknesses in life and there are lights, and you are one of the lights, the light of all lights.
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2